Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wa
wateentoestand - 09-08-2012 08:56:42
Computers & Telefonie

Tele2 mobiel: meteen al ellende

Dag allemaal. ik kan ook zeggen: begin er maar niet aan! een week of 3 a 3,5 aangemeld voor sim only 6 euro/mnd (24mnd.) bij tele2, geen aansluitkosten etc.

na aanmelding 2 tot 3 keer de melding gezien dat er binnen 2 dagen contact met mij opgenomen zou worden. en daar begint het al: niet dus...! ik heb helemaal niets van tele2 gehoord. lekker professioneel. dat zet meteen aan tot twijfel en heb toen eigenlijk al willen annuleren. op dag 8 of 9 (let op!) ontving ik een brief, op zijn kop geprint (ook al lekker professioneel) dat nummerbehoud mislukt is omdat contract bij oude provider nog een jaar door zou lopen. oude provider gebeld, klopt, fout van oude provider, is hersteld.

dus zelf gebeld met tele2 dat ze opnieuw konden proberen mijn oude nummer over te nemen per de juiste einddatum (eind augustus) bij de oude provider. meteen gevraagd waarom ik niet gebeld was binnen 2 dagen. medewerkster: ja, dat weet ik niet meneer. ik: nou, ik vind het wel erg vreemd als er 2x of meer wordt gemeld dat ik gebeld zal worden en het gebeurt niet... dat is geen beste binnenkomer! medewerkster: tja, misschien heeft u de oproep gemist, maar ik zou ht nietw eten en kan het ook niet terug vinden... maar, ik zal een notitie plaatsen dat "ze" uw nummer opnieuw over gaan proberen te nemen bij telf... ik: ok, dat zou fijn zijn. ik hoor het graag spoedig.

had ik toen maar meteen geannuleerd op dag 9... we zijn nu alweer 2 weken verder en... nog steeds helemaal niets van tele2 vernomen! en dan ben je nog niet eens echt klant. maar annuleren, neeeee dat kan nu natuurlijk niet meer. nu maar hopen dat ik niet genept wordt met aansluitkosten o.i.d. die stonden op 0,00 euro omdat ik een 24mnd vast contract heb genomen.

conclusie tot nu toe: zeer slechte communicatie door tele2, de eerste afspraak die minimaal twee maal aan een nieuwe klant wordt getoond (u wordt binnen 2 dagen gebeld door onze klantenservice) wordt al niet nagekomen. als je dat al niet eens fatsoenlijk kunt... hoe ga je dan met bestaande klanten om?! lekker begin is dit. en dan nu nog stééds radiostilte...

bezuinig niet op verkeerde zaken en betaal liever een paar euro meer en zoek een fatsoenlijk bedrijf (zijn die er eigenlijk nog, tegenwoordig?!). vermijd prijsstunters... goedkoop is in dit geval echt duurkoop, zoals ook vaak in de energiesector. er hoeft maar één kneus met je gegevens bezig te zijn geweest (en er zijn nogal wat kneuzen bij zulke tenten!) en het gaat nooit meer goed, of je bent dusdanig veel belkosten kwijt dat je net zo goed een premium abonnement bij een gerenommeerd telecombedrijf met superklantenservice af had kunnen sluiten...

doe het maar gewoon niet. bespaar jezelf de ellende. tuurlijk gaat het vast ook wel eens goed, maar... als het niet goed gaat -en dat gaat het vaak- dan ben je echt de klos. wat mij betreft bent u gewaarschuwd voor de slechte (zeg gerust: geen!) communicatie van tele2.