Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wa
wateentoestand - 09-08-2012 09:34:17
Computers & Telefonie

Tele2 mobiel: meteen al ellende

Zo, net gebeld. de lijn was om 9.03 pas open. vreemd trouwens dat ze je nooit jezelf laten aankondigen maar bam met de deur in huis vallen en om je telefoonnummer vragen....! nummer opgegeven en wat blijkt, mijn telefoonnummer kwam niet voor in het systeem...

heeft u zich pas aangemeld met nummerbehoud? ja mevrouw (als u mij de kans had gegeven mezelf en mijn vraag aan te kondigen, dan had u dat meteen geweten).

anyway: volgens mevrouw manbod van tele2 is mijn aanvraag automatisch geannulleerd omdat nummerbehoud mislukt is bij de oude provider.
aangegeven dat ik daar eigenlijk wel blij mee ben en heb gevraagd om een bevestiging, omdat ik de communicatie van tele2 nu al zo enorm gebrekkig vindt. antwoord: deze kan ik u niet sturen. ik: mag ik dan uw naam noteren? dan kan ik aan dit gesprek refereren (en heb natuurlijk achteraf wel meegedaan met het klanttevredenheidsonderzoek!) antwoord ja, mevrouw manbod. ik: hoe schrijf ik dat? antwoord: precies zoals u het zegt. ik: ok, dus m.a.n.b.o.d. dank u wel en werkze verder. antwoord: u bedankt voor het bellen meneer.

nieuwe conslusie: ik was nog niet eens klant, en al twee afspraken zijn niet nagekomen.
1: de afspraak dat ik binnen 2 dagen gebeld zou worden na aanmelding is tele2 niet nagekomen.
2: tele2 kan mij niet eens een bevestiging sturen dat de aanvraag is geannuleerd...! dat vind ik wel heel erg vreemd. wat als er straks ineens bedragen worden geincasseerd?! volgens mevrouw manbod zal dat niet gebeuren. ik moet haar maar op haar telefoonstem geloven...

als afsluiter: ik moet dus maar hopen dat deze beste mevrouw manbod een notitie maakt dat zij mij heeft gemeld dat ik ook echt geen klant ben, en dat zij aan mij heeft bevestigd dat mijn aanvraag ook echt is geannuleerd. heb dit natuurlijk ook verzocht... of ze het echt doet.... ik heb geen idee. bevestigingen daar doet tele2 namelijk niet aan(!!!!!!!!)

mijn persoonlijke (en allereerste) ervaring met tele2 is dus enorm slecht.