Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

co
consument456 - 09-08-2012 14:39:55
Computers & Telefonie

Tele2 mobiel: meteen al ellende

Bovenstaande onderwerpen komen mij ook bekend voor.

als topicstarter leek mijn probleem opgelost te zijn door tele2, maar mijn laatste factuur was ineens 28 euro, terwijl dit 9 euro had moeten zijn, te weten de maandkosten minus de verrekening van de kosten die ze eerder in rekening brachten. deze keer krachten ze ook verzend- en aansluitkosten in rekening, geheel onterecht, aangezien dit niet van toepassing is bij sim-only's (zie ook tele2.nl).

tele2 heeft mijn beloofd dit op de volgende facturen aan te passen. ik laat het hier weten of ze dit correct hebben gedaan. zo niet, dan ga ik mijn klacht ook posten op klachtenkompas.nl van de consumentenbond.