Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-08-2012 10:46:11
Auto & Vervoer

Bemmel en kroon amana amerikaans koelkast

Alvast bedankt voor jullie commentaar/advies en mening.

misschien was ik niet echt duidelijk:
1 er was wel in eerste instantie een bezorgddatum en tijd afgesproken.
2 waar ik mij boos om maakt is het feit dat er iedere keer gelogen is tegen ons( we hebben een in een ander showroom, o nee is morgen binnen, nee volgende week enz).
3 ik heb begrepen dat indien ik annuleer omdat er al een koopovereenkomst is de kosten voor ons komen ?er staat in hun mail ook nergens dat ik kosteloos kan annuleren.
4 natuurlijk zijn er een heleboel andere koelkasten maar het gaat mij meer om de manier hoe het gaat. zo behandel je als bedrijf je klanten toch niet?
5 maar heeft iemand ervaring met het ontbinden van zo,n contract?

mijn mening is ( na onderzoek) dat amana een goed merk is ik denk dat bemmel en kroon een aanbieding had maar achteraf zoveel reacties heeft gehad maar omdat zij niet kunnen leveren proberen zij het op de consumente te schuiven. waarom annuleren zij de bestelling dan niet?