Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 18-08-2012 00:55:11
Computers & Telefonie

Medion service: een klucht in 3 delen

[quote=valerius-2 schreef op zaterdag 18 aug 2012, 00:05][quote=ikbenik schreef op vrijdag 17 aug 2012, 23:32]typisch een helpdeskmedewerker die zelf er geen moer vanaf weet en alles van het scherm af doet.


dan moet er wel behoorlijk wat veranderd zijn bij medion helpdesk.
ik weet eerlijk gezegd niet beter.

zelf heb ik nooit iets van medion gekocht (ik moet die troep niet).

mijn ervaring:

medion is goedkope zooi met standaard drie jaar garantie en in die drie jaar kun je minimaal zes keer naar de winkel terug. waardeloos gewoon.

en ja, ik heb recht van spreken. ik heb die zooi zelfs gerepareerd, vandaar.