Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 19-08-2012 08:03:06
Voeding & Gezondheid

Geld terug van c&a

Er is vast iets mis gegaan met de verwerking van je pakketje.
wat je nog kan doen is brieven schrijven, gebruik daarvoor de voorbeeldbrief van consuwijzer, klik http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrieven_kopen_op_afstand/voorbeeldbrief_webwinkel_betaalt_geld_niet_terug">hier

pas hem aan aan je situatie, laat die dreiging van juridische stappen erin staan, ook al ben je dat niet van plan. vergeet niet je klantnummer, ordernummer van je pakket en de code van je verzendbewijs te vermelden.

het contact-adres van de klantenservice is in duitsland
c&a online shop
alte ricklinger straße 212
30823 garbsen / duitsland

ik neem dan maar aan dat daar nederlandse werknemers op de klantenservice werken... wel vervelend dat je met een duits bedrijf te maken hebt.

verder kun je ook zo'n brief naar de retourafdeling van c&a sturen. dat is eigenlijk niet de bedoeling. die is alleen voor retourpakketjes met eventueel een klacht over het product zelf, maar je kunt het altijd proberen.
c&a online shop
antwoordnummer 8000
3301 wb dordrecht

niet aangetekend verzenden, want dan ben je straks nog meer kwijt aan verzendkosten, dan aan wat je nog tegoed hebt van c&a . nu slechts 85 cent portokosten voor duitsland en 50 cent voor nederland.
verder blijven mailen, vermeld ook dat je je klacht op het consumenten forum van kassa hebt gezet, soms helpt dat.

succes emee!