Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

abarth
abarth - 20-08-2012 10:39:33
Computers & Telefonie

Medion service: een klucht in 3 delen

Je geeft de helpdeskmedewerker gewoon gelijk (ja ik heb alles wat u voorstelt reeds geprobeerd) en stopt een briefje met daarop de bescrijving van het probleem en oorzaak in de doos.

@ikbenik.
in die drie jaar hoeft het ook niet probleemloos te werken volgens jou dus niet zo zeuren dat je het 6x moet repareren.