Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 20-08-2012 15:22:14
Computers & Telefonie

Medion service: een klucht in 3 delen

Ik heb zelf ook eens zo'n situatie zoals whcg meegemaakt.

het was duidelijk dat er zo'n leek daar achter het scherm zat en die alleen vanaf het scherm werkte.

ik gaf nog aan dat ik een professional was. hielp niet.
toen vroeg ik:"twijfelt u aan mijn deskundigheid?"
antwoord: "nee, meneer. maar wilt u ...?"
mijn reactie:"bent u vanaf het scherm aan het werken?"
antwoord: "nee, meneer."
mijn reactie:"dat lijkt er wel vedraaid veel op."





of:
in een winkel:
ik: "heeft u een (computerproduct)."
reactie: "wat is dat?"
ik: "als u niet weet wat het is, heeft u het zeker niet. nog een prettige dag verder."