Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

valerius-2
valerius-2 - 20-08-2012 15:49:47
Computers & Telefonie

Medion service: een klucht in 3 delen

[quote=ikbenik schreef op maandag 20 aug 2012, 15:24][quote=valerius-2 schreef op zaterdag 18 aug 2012, 00:05][quote=ikbenik schreef op vrijdag 17 aug 2012, 23:32]typisch een helpdeskmedewerker die zelf er geen moer vanaf weet en alles van het scherm af doet.


dan moet er wel behoorlijk wat veranderd zijn bij medion helpdesk.
probeer maar eens een los onderdeel opgestuurd te krijgen.
"nee, meneer. de gehele computer moet opgestuurd worden."
mijn reactie:"dat voor een defecte powerknop op het frontje?"
"ja meneer."

zucht...... of er in de rest bij electronica de garantie zo goed is? als u in de loop van tijd is op dit forum zoek dan regent het van klachten in deze artkelen.zoals acer, mm en meerdere dus is het algemeen mis tegenwoordig in dit soort zaken.