Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 20-08-2012 22:08:47
Computers & Telefonie

Medion service: een klucht in 3 delen

[quote=hereistom schreef op maandag 20 aug 2012, 21:15]ik kan alleen maar zeggen dat de service en garantie van medion perfect is

service perfect?
ik noem het verplicht opsturen van een computer, waarbij de kans zeer groot is dat de harde schijf gerecovered wordt, totaal geen goede service.

de garantie perfect?
als een baggermerk met lange garantieperiodes gaat strooien, zegt dat totaal niets over de kwaliteit van dat merk.
op computergebied is medion gewoon een baggermerk.

totaal verkeerde constructies van de powerknop, waardoor die snel afbreken (terwijl dat bij andere computerkasten fabrikant wel goed geregeld is).

maar ook bij de computers de ventilatoren zeer langzaam laten draaien, waardoor de computer stiller wordt, maar ondertussen de temperatuur in de computer ongezond te hoog wordt en de warmte niet afgevoerd wordt, kan ik niet zeggen: gut dat is echt een kwaliteitsproduct.
medion bezuinigd op de totaal verkeerde zaken.