Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 21-08-2012 13:23:55
Computers & Telefonie

Mail al 5x ontvangen

Ik heb net een e-mail ontvangen:

we zijn gedwongen uw rekening in de rabobank te blokkeren


beste klant,


in verband met de vernieuwing van het veiligheidssysteem kan uw rekening worden geblokkeerd.
dat heeft te maken met de veiligheidspolitiek van de rabobank.

alle gebruikers van de rabobank, die wij vanaf volgende week in het systeem zetten,
dienen obligaat van deze wijzigingen kennis te nemen.
u wordt verzocht kennis te nemen van de lijst van wijzigingen.

de gebruikers, die geen bevestiging naar ons hebben gestuurd,
dat ze via het op het internet aangeboden formulier kennis hebben genomen van de wijzigingen,
worden uitgenodigd om naar het kantoor van de rabobank te komen,
waar medewerkers van de bank hen persoonlijk omtrent de wijzigingen zullen informeren

deze wijzigingen zijn nodig om handige en veilige diensten via het internet aan te kunnen bieden.

met vriendelijke groet,
afdeling veiligheidsdienst van de rabobank





wie het bovenstaande geloofd, is compleet ontoerekeningsvatbaar.
banken communiceren nooit via de e-mail. en zeker niet over dit soort zaken.