Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 29-08-2012 23:53:53
Elektronica & TV

Rampzalige service van mediamarkt

[quote=jongeondernemer schreef op woensdag 29 aug 2012, 23:47]geef toch aan dat we van mening verschillen, maar dat ik er geen probleem mee heb om toe te geven als ik fout zit. dat heet discussieren met wederzijds respect. en blijkbaar heb ik gelijk, als je niet tegen een plaagstootje kan....
verschillen van mening?

jij hebt je heel duidelijk laten hersenspoelen door de consumentenautoriteit en de consumentenbond.

ik heb diverse malen dat weerlegt met de wetsartikelen zelf, ook met artikelen van de europese richtlijn en dan kom je met dat we van mening verschillen?

jij durft wel.
komt ook nog bij dat ik niet eens mijn mening geef.
als ik mijn mening geef, geef ik dat specifiek aan.

als in de wetboek a staat en de consumentenautoriteit en jouw hoogleraar b zeggen, is het toch echt a en niet b.

dat jij kosteloze reparatie of vervanging wilt eisen, is gebaseerd op gebakken lucht, omdat je er totaal geen recht op hebt.
en aangezien je al moeite hebt met begrijpend lezen, kun jij ook niet begrijpen wat er met die levensduur tabellen van de mediamarkt mee bedoeld wordt. dat is het meest trieste van alles.
en dan durf je nog te beweren dat het allemaal lollig vindt. iemand met een zeer laag iq durft te zeggen dat het lollig is, omdat die niet beter weet. aangezien ik jou intelligenter inschat, vind ik het zeer triest.