Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ramonnetje
ramonnetje - 02-09-2012 00:14:04
Computers & Telefonie

Slechte service media markt & apple

Laten we wel wezen: het personeel bij de mediamarkt is vrijwel nooit een techneut, het zijn gewoon mensen die een product beoordelen en al dan niet terug sturen naar de fabrikant voor garantie, vervanging of reparatie.

het probleem met de macbook en de mm ligt niet zozeer bij mm maar bij apple: apple heeft gewoon lak aan alle nederlandse/europese wetgevingen omtrent consumentenrecht.. de consumentenbond heeft apple al meerdere keren op onze wetgeving (2 jaar garantie) gewezen en apple heeft 'beterschap' belooft maar steekt ondertussen zijn middelvinger op.. ik ben zelf geen apple fan maar dat heeft hier niets mee te maken, de andere (pc-/laptop-) producenten houden zich doorgaans wel aan de 2 jaar garantieperiode.

dien in ieder geval een klacht in via de consumentenbond, ze hebben echt praktijkvoorbeelden nodig. de typische scheur in de behuizing bij het scharnier is een typisch probleem van een te hete cpu: die hitte beschadigt het scharnier die stroef wordt en daardoor de behuizing kapot maakt..