Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 02-09-2012 09:33:27
Computers & Telefonie

Slechte service media markt & apple

[quote=pickske schreef op vrijdag 31 aug 2012, 18:51]
...
ook heb ik aan de medewerker uitgelegd dat ik midden in een examen periode zit. ik kan de laptop niet missen. bovendien moet ik er bij een aankoop van zoveel geld van uit kunnen gaan dat ik (minstens) professionele technische hulp krijg die met mij mee zoekt naar een oplossing. 1300 euro, en na twee maanden al ellende. dat moet niet kunnen.. toch?
...
die 1.300 euro betaal je natuurlijk niet voor de service, maar voor het merk apple. mediamarkt heeft op alle producten dezelfde (ontbrekende) service. apple zit simpelweg in het hogere prijssegment en mm verkoopt ze ook (ik neem aan dat een apple bij mm niet veel goedkoper is dan bij een andere apple dealer). zou je nu een windows laptop kopen (willekeurig wel merk) dan kan je kiezen voor mm (lage prijs, standaard service) of de 'computerboer op de hoek' (wat hogere prijs, betere service). maar ga nu niet verwachten dat omdat je honderden euro's extra aan apple wil geven je daarvoor een betere service van mm krijgt.