Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

van leyden
van leyden - 03-09-2012 12:14:54
Computers & Telefonie

Slechte service media markt & apple

[quote=hereistom schreef op zondag 2 sep 2012, 19:06]
prijs heeft meestal wel degelijk met de service te maken, in winkels waar de prijs meestal veel goedkoper is, zoals de mediamarkt en bcc, kunnen ze ook geen gekwalificeerd personeel aannemen en ook geen tijd besteden aan service!
hun motto is dan ook ook, ik ben toch zeker niet gek? kopen, kopen, kopen en verder niet zeuren!

je snapt er nog steeds niks van>>prijs heeft niks met service te maken!
nou kan jij wel allerlei voorbeelden noemen zoals de media markt, personeel zou niet goed geschoold zijn (geioof ik ook wel) maar dat heeft niks met de prijs of service van een produkt te maken, het heeft ook niet te maken wat er verkocht wordt, het is de winkel zelf die geen of een beroerde service verleent.

dus zal het nog even voor je samenvatten>> prijs en service hoeven niks met elkaar te maken hebben, ...een dure winkel kan een slechtere service hebben dan een goedkopere.
en ja..dat komt niet zo vaak voor , het is meestal andersom.
zo duidelijk?

garantie van labtop is meer dan een jaar, ts heeft dus recht op reparatie / vervanging, tenzij er sprake is van bewezen ondeskundig gebruik.