Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pickske - 03-09-2012 14:14:04
Computers & Telefonie

Slechte service media markt & apple

[quote=van leyden schreef op maandag 3 sep 2012, 13:52][quote=pickske schreef op maandag 3 sep 2012, 13:37]bij mediamarkt heb je 1 jaar mechanische garantie en 2 jaar electronische garantie.
zo is het voor zover ik weet wettelijk geregeld.
een dvd drive van een laptop is mechanisch, net als het scherm. maar een moederbord is electronisch. net als het intern geheugen.
geen draaiende onderdelen is ook geen meganische schade.

wat een onzin, lariekoek.
niet meer reageren ajb, het is pertinente bullshit, zo ken ik er nog eentje>> een koelkast is electronisch, maar de deur is mechanisch...
lachen met jou...meganische schade...moeilijk woord heh..?



luister (lees) nou eens ff driftkikker. je hoeft niet meteen op zon manier te reageren (over reageren gesproken..) en is dit geen lariekoek. ik stel voor dat je ff langs gaat bij een media markt, een mycom of een bcc. wat je wil. en vraagt naar de regels omtrent garantie. zelf heb ik ook een half jaar in een winkel gewerkt uit dat rijtje. veel mensen die net voor de twee jaar terug komen en klagen dat het scharnier kapot is. helaas kunnen ze dan betalen voor hun reparatie.

meganisch, of mechanisch. je weet wat ik bedoel pik.