Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vliegenderob
vliegenderob - 03-09-2012 22:17:13
Geldzaken & Recht

Bestelling groupon na een half jaar nog steeds niet ontvangen

Ik begrijp niet waarom er meteen zo grof gereageerd moet worden in de trend van "die bende van". ik heb totaal zeven keer iets besteld bij groupon, meestal eten bij restaurants. eén van de eerste keren deed ik iets fout, was te laat en kreeg mijn geld (ongevraagd en meteen) teruggestort, was een mini camera voor €39,--. gebeld en gezegd dat ik het jammer vond omdat ik er een goede toepassing voor had,(diefstal in het bejaardenhuis bij een vriend) en kreeg vervolgens een e-mail dat ze de leverancier hadden benaderd en vervolgens kreeg ik van die leverancier bericht dat hun speciaal voor mij voor dezelfde prijs, normaal €89,00, nu €39,00 alsnog zo'n camera zou leveren en die kwam onmiddelijk. eén keer bleek de leverancier niet te kunnen leveren en kreeg ik het geld onmiddellijk terug, zonder erom te vragen. niets dan lof voor groupon, ik zeg het maar vast, ik werk er niet maar als ik naar de tekst hierboven over "die bende" kijk, is mogelijk een onvriendelijke benadering de oorzaak.
als ik a-sociaal benaderd wordt zou ik ook een beetje moeilijk gaan doen.