Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-09-2012 15:12:29
Elektronica & TV

Philips 37pfl9604h/12 uitval probleem

Het wordt tijd dat wij consumenten eens gaan beseffen dat een product hoe kostbaar ook kapot kan gaan, 2 jaar garantie is afgedongen bij de fabrikant, het hoeft eigenlijk niet eens maar oké ze doen het toch. na die 2 jaar moet je voor een reparatie gewoon zelf betalen. vroeger, heel lang geleden accepteerden we dat een apparaat wel eens kapot zou kunnen gaan, maar nu gaan we ons in allerlei bochten wringen om maar niet te hoeven betalen voor de reparatie. consumentenbond en consuwijzer zetten ons daarbij op het verkeerde been. leuk is wel de zin waar ze zich mee indekken "aan deze informatie kunnen geen rechten ontleend worden"