Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

toselien
toselien - 10-09-2012 16:25:11
Geldzaken & Recht

Betaalautomaat van lidl + aldi weigert betaalpas triodos-bank

Afgelopen donderdag belde de manager van het lidl-filiaal, waar ik de problemen met betalen had. hij had contact opgenomen met de leverancier van hun pinautomaten en stelde mij een aantal vragen. tenslotte vroeg hij mij de eerstvolgende keer dat ik in de supermarkt kwam, samen met hem naar de kassa te willen gaan zodat hij zelf kon zien wat er gebeurde. hij zou aan de betreffende leverancier doorgeven dat wij het zo hadden afgesproken.
een kwartier later belde hij weer op met de mededeling dat de leverancier het hier niet mee eens was (!?!) en dat er verder geen actie moest worden ondernomen. jammer genoeg was ik net het huis uit en nam mijn man de boodschap aan, waardoor ik niet heb kunnen vragen wat hiervan de reden was.
echter .........., afgelopen zaterdag boodschappen gedaan bij het betreffende lidl-filiaal en zonder probleem kunnen pinnen !
de afgelopen week had ik al probleemloos bij ah, c1000, de plus en kruidvat gepind, wat mijn vermoeden bevestigde dat het niet aan mijn pinpas kon liggen.
nu maar hopen dat het bij lidl ook goed blijft gaan.
bij deze bedank ik iedereen die heeft gereageerd op mijn vraag, voor het meedenken en het doen van suggesties.