Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-09-2012 23:54:13
Winkels & Webshops

Lidl veranderd van taktiek

Lidl maakt reclame met haar goede beoordeling van groente en fruit, maar... mijn ervaring is dat sommig fruit onrijp en keihard (dus oneetbaar) verkocht wordt. zoals onlangs de "wilde perzikken", keihard en pas na een week eetbaar en pruimen die pas na ruim 3 weken eetbaar waren. maar toen begonnen ze ook meteen te schimmelen. en natuurlijk kan ik naar een andere supermarkt gaan. supermarkt deen is maar 2x zo ver weg en daar heb ik altijd ellende gehad met groente en fruit, dat vaak nog niet eens een dag bewaard kon worden of al rotte in de verpakking. waarom staat daar geen uiterste verkoopdatum op? prijsverhogingen vind je overal, maar appie is uniek in het eerst verhogen van de prijs om even later tenminste "korting" te kunnen geven zonder dat het henzelf ook maar één cent kost. daar koop je ook een fles "bessensap" die, als je de ingrediënten lijst bekijkt, voor 95 % uit appelsap bestaat....! of je nu bij de één of bij de ander genept wordt, het enige dat (wellicht) helpt is om deze praktijken bij kassa aan de grote klok te hangen.