Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
wimpernl - 12-09-2012 09:58:08
Computers & Telefonie

Ziggo heeft live tv voor pc en android teblet geblokkeerd

Van het weekend een mooie folder van ziggo gehad:

bij alles-in-1 heb je overal in huis live tv op je tablet of smartphone (gewoon op je ipad, iphone of android).

het enige wat ik live krijg is de televisiegids...

bij navraag bij de klantenservice zag deze meneer een update van het bericht waarin stond dat vanwege beveiliging alleen de apple-apparaten werken en niet de android versies.
toen ik hem melde dat dit al vanaf mei bekend was gaf hij aan dat de folder van ziggo was en niet van hem (ziggo-klantenservice)??? verder mocht ik niets meer zeggen en moest ik naar hem luisteren. hij wilde ook zijn naam niet geven....

wel direct een klacht ingediend bij een andere medewerker en via de website. ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. het kan natuurlijk ook zijn dat ze een nieuwe update hebben gehad en helemaal niet meer op klanten reageren.