Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Problemen nuon en liander

Beste basten777,

uit uw bericht op dit forum maak ik op dat er bij u twijfel bestaat op het juist functioneren van uw meter.

uw netbeheerder liander is inderdaad de aangewezen partij om uw meter te controleren als u twijfelt aan de juiste werking. er zijn echter wel kosten aan het onderzoek verbonden. deze kosten komen voor uw rekening wanneer blijkt dat de meter niet defect is.

ik adviseer u daarom om eerst zelf te onderzoeken of het verbruik echt onmogelijk is. heeft u bijvoorbeeld nieuwe apparatuur aangeschaft? is er in uw gezinssituatie is veranderd? u kunt ook bij de bouwmarkt een tussenmeter of verbruiksmeter aanschaffen. hiermee kunt u nagaan hoeveel elektriciteit per apparaten wordt verbruikt. u kunt daarmee bijvoorbeeld ook nagaan wat er gebeurt als u het lasapparaat gebruikt.

als dan nog blijkt dat de registratie van de meter niet klopt, kunt u contact opnemen met liander voor een meterijking. informatie over de meterijking vindt u via deze link http://bit.ly/erbqpp

als ik u ergens mee kan helpen hoor ik het graag. u kunt mij hiervoor dan uw contractrekeningnummer doorgeven. dan kan ik op basis daarvan uw telefoonnummer achterhalen.

uw contractrekening begint met (000)300 en staat bijvoorbeeld op acceptgiro’s of uw jaarafrekening. om u gerust te stellen: met uw contractrekening hebben anderen geen toegang tot uw klantgegevens. u kunt beter niet uw klantnummer op dit forum plaatsen.

met vriendelijke groet,

linda
nuon webcare