Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-09-2012 20:10:07
Computers & Telefonie

Inloggen lukt niet

Hcroij: niks mis met sarcasme :)

verder ot: uw opmerkingen over internet explorer zijn aardig maar daar ligt denk ik het probleem niet, immers, het probleem doet zich ook voor met chrome (zoals vermeld)
over uw volgende posting, de laatste: juist op aanraden van de fabrikant heb ik eerst het programma verwijderd, en daarna alle restanten; er zou dus niets meer over mogen zijn...
formateren en opnieuw installeren? dat risico is me te groot, dan zet ik nog liever linux ernaast, is 10x zo snel gedaan en werkt ook; maar dat lost het probleem niet op en dat wil ik liever wel
"zoals ik het lees bekijkt het progje de plugins en addons etc van je browser."; maar ja, het programma is er niet meer...
(en dus is er ook nog maar 1 anti-virus actief, daar ligt het dus ook niet aan)
zoals gezegd: het lijkt er op dat de inloggegevens gewoon helemaal niet verstuurd worden
wat zou u er van denken ? een programma wat er niet meer is, maar toch nog invloed heeft ? ikzelf dacht er aan om via een herstelpunt te werken, op een moment vlak voor dat programma er kwam ? nu werken herstelpunten niet bij vista maar ik he al gevonden dat dat waarschijnlijk in een veilige modus wel werkt...