Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ed
edwinsch - 02-10-2012 16:11:11
Geldzaken & Recht

Sns bank

In 2011 is mijn vader overleden. in de laatste maanden van zijn leven kon de helpdesk van de sns mij op geen enkele manier helpen. sns had bij elke gesprekspoging weer nieuwe medewerkers en altijd weer nieuwe vragen en nieuwe regels. dit ging na zijn overlijden bij de nabestaandendesk gewoon verder. na elke telefonische afspraak bleken dingen niet zoals afgesproken geregeld te zijn, waarna we weer met een andere medewerker moesten spreken en het probleem van het begin moesten uitleggen. allemaal "misverstanden", gek genoeg had ik daar bij andere banken helemaal geen probleem mee.

bij de sns is mijn moeder na ca. 60 jaar als trouwe, kapitaalkrachtige klant, weggegaan.