Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-10-2012 05:52:23
Computers & Telefonie

Aanvraag internetaansluiting (via internet) annuleren

Geen idee.

maar er is een wet, die stelt dat je bij een 'koop op afstand"een wettelijke bedenktijd hebt van 7 werkdagen om de overeenkomst te annuleren.

in een topic van een aantal weken geleden wordt er in het begin door de ts gesteld dat, hij niet te laat geweest kan zijn met annuleren op 2 aug, omdat de internetverbinding pas 8 aug. geleverd zou worden.
ik geloofde dat niet.

in een topic van een paar dagen geleden wordt gesteld, dat je voor een internetaanvraag van internet, televisie en telefoon diensten, een bedenktijd hebt van 7 werkdagen ná ontvangst van het modem en na toegang op het netwerk. met verwijzing naar bovenstaand artikel.
dat geloof ik ook niet.

de website van kpn heeft nu "onderhoud", dus ik kan er nu niet naar verwijzen, maar gistermorgen stond er dit:
op de site: je kunt kostenloos annuleren binnen 7 werkdagen na bestelling. (altijd contact via klantenservice).
nu kan je dat lezen als: 7 werkdagen nadat je op de knop verzenden klikt.
maar de algemene voorwaarden zeggen:
7 werkdagen na de bevestiging van de overeenkomst door kpn; schriftelijk of electronisch) kpn zal binnen 10 werkdagen na ontvangst van de aanvraag schriftelijk of electronisch berichten of de aanvraag is geaccepteerd.