Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 09-10-2012 13:10:06
Computers & Telefonie

Aanvraag internetaansluiting (via internet) annuleren

Trend spray schreef op dinsdag 9 okt 2012, 12:59:
overwegende dat het de consument vóór de sluiting van de overeenkomst niet mogelijk is daadwerkelijk het product te zien of van de aard van de dienstverrichting kennis te nemen; dat het, tenzij anderszins in deze richtlijn bepaald, wenselijk is te voorzien in een herroepingsrecht.; (…)
ik heb pas van de aard van de dienst(verlening) kennis kunnen nemen na ontvangst en installatie van het door kpn ter beschikking gestelde modem en de aansluiting door kpn op haar netwerk.

denk dat ze het een beetje uit z`n functie trekken die bedenktijd, als ik een verzekering afsluit weet ik pas hoe de (klanten) service ed bevalt als er iets aan de hand is, die kan ik dus ook niet `uitproberen` wat valt er overigens uit te proberen/te zien aan een internetaansluiting........hoe snel ie is ? misschien is je oude computer te traag... of het beeld wel scherp is ? misschien moet je daarvoor een moderne tv nemen...........
flauwekul dus dat willen uitproberen en dat dat zou moeten kunnen volgens sommige mensen, bovendien kun je er bij een dienst na een x periode ook weer vanaf als het niet zou bevallen of als het zwaar pet is eventueel via een ingebreke stelling en aan een koop van artikel zit je gewoon vast, die kun je niet (meer) opzeggen.....