Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-10-2012 12:21:04
Computers & Telefonie

Aanvraag internetaansluiting (via internet) annuleren

Trend spray schreef op woensdag 10 okt 2012, 11:09:
iedereen akkoord?

nee en dan met name dit stuk.

bij diensten* gaat de bedenktijd (vaak) in direkt nadat je op de akkoordknop hebt gedrukt of direkt nadat je telefonisch dan wel digitaal accoord bent gegaan.

dit stuk mag je vergeten.

de leverancier is verplicht jou schriftelijk op de hoogte te brengen van je 7 werkdagen bedenktijd. daarmee wordt altijd de druk op de knop "overschreven". daarnaast overschrijft jurisprudentie dit ook nog eens en tot slot wordt alles overschreven als de leverancier vergeet jou op de hoogte te brengen van je bedenktijd. dan heb je 3 maanden.

punt van gevaar bij dit alles is ook nog eens de bewijslast. je mag dat modem uit de doos halen, maar hoe toon je dan aan het niet even snel uitgeprobeerd te hebben.

uitspraak van de rechter in deze zaak was heel makkelijk, omdat tele2 op meerdere punten de mist in was gegaan en het zelf voor de voor haar negatieve bewijslast zorgde.