Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-10-2012 13:17:36
Computers & Telefonie

Aanvraag internetaansluiting (via internet) annuleren

Winterman schreef op woensdag 10 okt 2012, 12:21: trend spray schreef op woensdag 10 okt 2012, 11:09:
iedereen akkoord?

nee en dan met name dit stuk.

bij diensten* gaat de bedenktijd (vaak) in direkt nadat je op de akkoordknop hebt gedrukt of direkt nadat je telefonisch dan wel digitaal accoord bent gegaan.

dit stuk mag je vergeten.

de leverancier is verplicht jou schriftelijk op de hoogte te brengen van je 7 werkdagen bedenktijd.


bij internet, televisie en telefoondiensten kunnen we dit stuk wel vergeten, omdat je bij alle 3 (?) een "apparraat" en een toegang tot een netwerk nodig hebt ?

de electronische overeenkomst is in 2011, gelijk gesteld aan het schrift ( papier). niet vergeten.
in de algemene voorwaarden van bv kpn (zie bericht in dit topic van di.9 okt.05.52) lees je dat kpn dat ook gebruikt.
(zoek straks als het nodig is de juiste link erbij)