Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 11-10-2012 15:38:24
Auto & Vervoer

Ov chipkaart

Bij mijn weten alleen in geval je abo hebt, dus niet losse (duurdere) gewone kaartjes tegenover gewoon chipkaart tarief--

declareren bij ns abonnementen

als uw ov-chipkaart met ns-abonnement gestolen, verloren of defect is, moet u enige tijd wachten op uw vervangende kaart. in veel gevallen heeft u dan recht op restitutie van de vervoerbewijzen of de misgelopen korting in de tussentijd. hier leest u de voorwaarden en de manier waarop u uw geld terug kunt krijgen. --http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice/klantenservice/hulp-als-het-even-tegen-zit/verlies-diefstal-of-beschadiging-jaarabonnement.html#declareren-bij-ns-abonnementen"> - klik hier -

als het een busabo betreft moet je even informeren bij betreffende maatschappij