Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-10-2012 17:32:18
Computers & Telefonie

Mobiel internet

Mijn dongel van eveneens t-mobile deed het ook niet meteen de eerste keer, ik ben toen met mijn laptop naar de winkel geweest, daar hebben ze ook mijn geboortedatum e.d. eerst gevraagd. dat is om te voorkomen dat men klanten die bij een andere provider of webwinkel een dongel hebben gekocht, gratis gaat helpen, logisch toch? in de winkel werd ik zeer vriendelijk geholpen, kreeg zelf koffie, even wat getik op de laptop en hij deed het weer. ik geloof inderdaad dat ze het programma eraf gehaald hebben en weer erop gezet, precies zoals vr1944 ook al voorstelde.
n.b. en dat geldt voor iedereen, als straks je jaar voorbij is, wordt er ineens het dubbele afgeschreven, want het was een actie!!. bel vriendelijk op, zeg dat je elders wél voor een tientje een abonnement kan krijgen en je kunt weer een jaar voor hetzelfde tientje doorgaan, ik kreeg zelf één tientje teruggestort en werd er geheel ongevraagd ook nog een nieuwe dongel per koerier afgeleverd. ik gebruik die overigens nog steeds, de oude werkt ook goed, maar ik ben dan ook de vriendelijkheid zelve!
niet iemand á la winterman sturen dus!