Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
hajete - 21-10-2012 11:53:18
Geldzaken & Recht

Ing berekent kosten voor klachtenafhandeling

ing berekent kosten voor klachtenafhandeling

niet alleen bij ing moet je betalen voor behandeling van klachten en verbeterpunten, maar heel veel andere instellingen laten je extra betalen als je met die leverancier ( ook banken of providers) contact opneemt omdat je benadeeld bent door hun fout.

bijn alle vragen je 10 cent per minuut om daar langdurig het keuzemenu aan te horen en in de wacht te staan om uiteindelijk je klacht aan tehoren en (misschien) in behandeling te nemen. dit terwijl een gewoon vast telefoonnnumer (met netnummer) of een 0800-nummer echt klantvriendelijk is.

ik heb het wel eens besproken met zo'n klantenservicemeneer en zijn argument is: omdat klantenservice geld kost. kortom voor service en hun fouten moet jij betalen.