Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 25-10-2012 11:17:45
Elektronica & TV

Koffiemolen defect door steente

Dat is wel een waardeloze houding van kaldi. in feite is uw koffiemolen kapot door hun steentje. je kunt toch niet verwachten dat je al die bonen gaat controleren op steentjes?
belt u nog eens met de leverancier en beroep u niet op garantie, maar op verantwoordelijkheid van kaldi voor het stuk gaan van uw apparaat. hij heeft toch niet ontkend dat het door hun steentje kwam dat tussen de koffiebonen zat? vraag of u bij een nieuwe koffiemolen een korting kunt krijgen.
uit uw reactie begrijp ik dat u die geste vanuit kaldi had verwacht, maar wees zelf wat assertiever en doe hem een voorstel dat u redelijk lijkt.
niet geschoten is altijd mis.