Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 25-10-2012 12:28:42
Elektronica & TV

Koffiemolen defect door steente

Dag callous,

zoals anderen al geschreven hebben, dit heeft helemaal niets met garantie te maken.

maar..... indien u kunt bewijzen, dat het door u genoemde steentje tussen die koffiebonen zat, is uiteraard de verkoper (kaldi) c.q. de 'fabrikant' verantwoordelijk voor de door u geleden schade.

zo is het dus formeel..... maar nu komt het: als de verkoper / fabrikant niet mee wil werken, zult u dus een civiele procedure moeten aanspannen. gezien het feit dat de bewijslast bij u ligt en dit over het algemeen zeer moeilijk dan wel niet te bewijzen is, zult u wel begrijpen dat dit een ondoenlijke zaak wordt, nog afgezien van alle gerechtelijke kosten.

indien u één of meerdere getuigen heeft, zou ik alsnog (wederom) met de verkoper (kaldi) overleggen en proberen uw 'recht' te halen.

geen bewijs/getuigen: ondoenlijke zaak.

succes, gr. hutch