Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ch
chanthal - 26-10-2012 11:49:27
Elektronica & TV

Koffiemolen defect door steente

Ik mag aannemen dat kaldi er niet vanuit gaat dat je voor de grap een steentje in de molen hebt gegooit en in een keuken kunnen er ook niet zomaar steentjes invallen. een zeer slechte zaak van de koffiebonenleverancier. je verwacht toch niet dat er een steentje in zit en je dit helemaal moet gaan uitzoeken. ik zou me niet over me kant laten gaan. buiten de garantie termijn of niet. het is geen draaiend onderdeel dat er gewoon mee gestopt is door slijtage, maar door een steentje, hebben ze zelf al aangegeven. dit is dus niet jou verantwoording dat jij er slecht mee om zou zijn gegaan, maar de verantwoording van de koffieleverancier. jij had misschien nog wel jaren met het apparaat kunnen doen als dat steentje er niet bij had gezeten. ik zou dus echt voet bij stuk houden en hun verantwoordelijk stellen voor het kaduuk gaan van jouw apparaat. vaak heeft een brief schrijven altijd wat meer effect dan bellen, je kan ook langs gaan in de winkel, maar vaak moet het dan toch via een officiele klachtenprocedure. succes, we horen uiteraard graag van je hoe het is afgelopen.