Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 26-10-2012 11:59:32
Elektronica & TV

Koffiemolen defect door steente

[quote=callous schreef op donderdag 25 okt 2012, 08:23]nou... de leverancier van de molen en de koffie is dezelfde en die heeft ook het onderzoek gedaan waarom de molen (alweer) defect is.
die heeft geconcludeerd dat het een steentje geweest moest zijn. coulant gaat hij er dus niet mee om want anders had hij direct wel gezegd hoe lullig hij het vond en mij tegemoet zou komen als ik bij hem een nieuwe molen zou gaan bestellen maar dat deed hij niet.

maar ik begrijp dus dat ik dus gewoon pech heb... en dat is wel heel spijtig.

jullie bedankt voor jullie reacties! ben weer een stukje wijzer.leverancier geeft aan dat het een steentje moet zijn geweest, maar geeft dus niet aan dat dat steentje van hun koffiebonen kwam. kan ook van andere bonen komen of zelfs heel ergens anders vandaan. je zou inderdaad verwachten dat de leverancier, vanuit het oogpunt van klantenbinding, een aardig aanbod zou doen, maar verplicht zijn ze dat natuurlijk niet. indien u zeker weet en kunt aantonen dat het steentje uit hun koffiebonen kwam dan kunt u proberen uw recht te halen, alternatief is toch nog eens gaan praten of er wat coulance mogelijk is.