Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lammieslam - 26-10-2012 13:55:16
Computers & Telefonie

Slechte service canal digital

Bij ons is hetzelfde verhaal..
na aantal jaren stateliet te hebben van cd zijn wij 2010 in juni overgestapt naar de all in one pakket.
de monteur kwam de monteur in om 9 uur in de ochtend maar 14.30 in de middag..

daarna bleekt te internet snelheid niet 20mb te halen.. okee de centrale is op 3km afstand dan verwacht je iets van 16-17mb te krijgen.. nee hoor.. amper 5.5mb daar moet ik ermee doen.
klacht aan gemaakt. dat wij soms weken geen telefoon hebben of je moet als je lekker in t gesprek zit wel 5 keren terugbellen omdat de lijn constant doodvalt.

na verschillende meldingen kreeg ik eindelijk een ander modem..
max konden wij hier iets van 8.5mb halen.. beter dan niks en einde contract juni 2013 gauw wegwezen bij cd.
nu amper 10 wken de 'nw' modem in huis en wat denkt je internet snelheid.. 2.5- max 4mb

na verschillende pogingen om storing aan te melden.. gaven zij geen antwoord terug op mails.. dus dan maar duur doen..bellen..

ga niet op koopjes af van de internet.. heb je eentje waar de tevreden bent blij daar.. slechter word je er niet van.
beter dan goedkoop dat bij canal digital zeker duurkoop is..

jammer