Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

se
servicefred - 26-10-2012 14:32:27
Voeding & Gezondheid

Slechte kwaliteit shabbies

Beste lon,

wij waarderen het enorm dat u ons op de hoogte stelt van dit mankement, hiermee kunnen wij aan onze kwaliteit blijven werken.

zoals mijn collega aangaf in de mail, vocht kan één van de redenen zijn waarom de zool heeft losgelaten, maar dit hoeft niet expliciet de reden te zijn. ter uwer informatie; dit is een mankement geweest in de collectie van een jaar geleden, daarna is deze zool grondig onder de loep genomen en in de huidige collectie is deze klacht ook niet meer voorgekomen. dit is inderdaad zeker niet iets wat wij wllen voor onze klanten en daarom hebben wij er zeker hard aan gewerkt om het product te verbeteren.

zoals wij ook in onze eerdere e-mails naar u hebben aangegeven, adviseren wij u om met uw laarzen terug te gaan naar de winkel van aankoop, zij kunnen u helpen met uw klacht. wanneer deze laarzen inderdaad nog maar 2 maanden oud zijn heeft u zeer zeker het recht op vergoeding, reparatie of een nieuw paar. de winkel is helaas de enige die u dit aan kan bieden, dat kunnen wij niet.

hopelijk volgt u ons advies op en gaat u met uw laarzen naar de winkel terug, zodat zij samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.

wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

met vriendelijke groet,

klantenservice

fred de la bretoniere/ shabbies amsterdam

dit is een kopie van de mail die wij naar u hebben toegestuurd.