Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ca
callous - 27-10-2012 10:55:53
Elektronica & TV

Koffiemolen defect door steente

Hallo allemaal,

nou... ik had even niet verwacht dat er nog zoveel reacties zouden komen na mijn vorige laatste bericht... had notificatie ook uitstaan. echter ben ik gisteravond gebeld door kaldi groningen dat zij de situatie betreuren en niet volledig ingeschat hadden wat de situatie precies inhield. ik had inderdaad duidelijker moeten uitleggen hoe de vork in de steel zat.
zij hebben mij een nieuwe koffiemolen aangeboden en hopen dat daarmee het probleem opgelost is. uiteraard kan ik dan weer bonen malen en ik vind dit toch een zeer goede service, dan wel achteraf maar toch.

persoonlijk had ik het liever gezien, zoals ook eerder hier gezegd, dat zij direct hadden gezegd dat het een zeer vervelende samenkomst van omstandigheden is en mij tegemoed komen. had hij mij bijvoorbeeld 50% korting gegeven op de volgende molen dan was het direct, naar mijn mening, perfect opgelost.

ik heb overigens hier de vraag voornamelijk uit nieuwsgierigheid gepost en absoluut niet om kaldi zwart te maken. tot nu toe kom ik daar 3 a 4 jaar geloof ik en altijd naar zeer tevredenheid. de huidige eigenaar is daar ook nog maar sinds kort en kende mij dus nog niet en wist niet dat de molen èn de koffie daar vandaan kwam. blijkbaar een miscommunicatie.

kortom; kaldi was al naar mijn mening de beste koffiekeuze en nu is ook de service weer top!