Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

philipscare_nl
philipscare_nl - 29-10-2012 16:17:17
Elektronica & TV

Senseo-sarista.

Beste thjmvpoppel,

het ontkalking lampje van de senseo sarista gaat branden op basis van de verbruikte hoeveelheid water.

afhankelijk van het gebruikersprofiel (kopjes per dag) kan dat voor de één sneller gaan dan voor de ander. om een globaal idee te geven, indien 5 a 6 kopjes per dag worden gezet zal ongeveer na 4 a 5 weken de senseo sarista aangeven dat deze moet worden ontkalkt.

als het ontkalk-ledje brandt, kunt u overigens gewoon blijven genieten van je sarista koffie!
wel is het belangrijk om binnen een paar dagen de sarista te ontkalken, om de kwaliteit van de sarista koffie en goede werking van de machine te behouden.

wat betreft het ontkalken, dit dient te gebeuren met de speciaal daarvoor verkrijgbare sarista ontkalker. wij willen u met nadruk meegeven dat ontkalken met schoonmaakazijn de sarista zal beschadigen!

mocht u nog vragen hebben, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klanten service.

u kunt de philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

met vriendelijke groet,

philips webcare