Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alexishoop
alexishoop - 05-11-2012 16:25:47
Computers & Telefonie

Interactieve tv van kpn

Op de delovo site is een dlan cockpit tooltje te downloaden om de draadloze verbindingset te testen op snelheid, ipv de ethernet stekker in de settopbox te stoppen, sluit je die aan een laptop of computer en je weet wat je stroomnet snelheid is, deze moet minimaal 10mbit zijn, dit hangt af van uw stroomnet, net als bij wifi kunnen apparaten interfereren.

in de motorola settopbox is onder de instellingen een menu, waar je 8 uur stand-by kan instellen, maar het blijft een vervelende probleem, iets wat alleen motorola zelf moet oplossen maar ze niet lukt en mogelijk ook niet gaat lukken.

weggaan bij kpn? in principe zijn de klachten te mager, de diensten werken grotendeels wel namelijk, dus er is geen juridische grondslag voor opzeggen omwille wanprestatie. kabel is ook duurder, digitenne is ook niet alles, en je moet opnieuw hardware aanschaffen, en zelfs de nieuwe horizonboxen van upc kennen allerlei kinderziektes, en van ziggo zijn de basis decoders ook niet alles, daarnaast bieden lang niet alle providers de 14 of meer regiozenders of andere kanalen.

op het http://forum.kpn.com"> forum.kpn.com zijn webcare medewerkers die dieper kunnen kijken en problemen kunnen oplossen. mogelijk zijn er glasvezel problemen tussen het huis en/of de wijkcentrale.