Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 08-11-2012 12:58:22
Auto & Vervoer

Ns verloren voorwerp

Best janet54,

volgens mij ben je nu een beetje aan het doorslaan en heb je de realiteitszin een beetje uit het oog verloren, en je bent de feiten uit zijn verband aan het halen lijkt me.
want waar gaat het nu eigenlijk om?

je ageert tegen het feit dat de belkosten voor het bellen naar een servicenummer bij de ns hoog zijn, te weten 80 cent/pm.
dat kan misschien duur zijn, maar de ns schrijft:

"de servicecentrale is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 uur",

dat kost ze geld, degene die de telefoon aanneemt als je belt, wil aan het eind van de maand ook haar/zijn centjes hebben dunkt me.
verder:

jouw zoon is zijn laarzen vergeten in de trein, en jij wilt weten of ze zijn gevonden.
ns heeft daar een procedure voor en dat kost ze ook geld, je hebt het zelf allemaal al aangehaald.
het bewaren, het verwerken/registreren van het één en ander, kortom kosten voor de ns, en dat die wat kosten gaat verhalen is niet meer als billijk lijkt me.
je plaatst hier nu een opgeblazen verhaal dat het allemaal zo onrechtvaardig is van de ns, maar weet je, je moet een opgeblazen verhaal op gaan hangen tegen je zoon omdat die zo dom is geweest zijn laarzen te vergeten in de trein of er in ieder geval niet goed op gelet heeft, klaar.