Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
haverkamp - 08-11-2012 20:29:56
Computers & Telefonie

Ziggo

Dus als ik het goed begrijp bent u tevreden klant bij ziggo en gaat er iets mis,waarvan de oorzaak best buiten ziggo kan liggen.
en vervolgens gaat u gericht zoeken hoeveel klachten er wel niet te vinden zijn, en daarna gaat u zwelgen in zieligheid omdat er niet onmiddellijk een monteur op de stoep staat.

er zijn ontzettend veel mensen wel tevreden met ziggo.
als het zo'n verschrikkelijke ramp is dat u maar liefst 5 dagen zonder tv moet stellen zou u misschien uw leven wat moeten relativeren.

haverkamp.