Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorisw - 09-11-2012 09:26:36
Auto & Vervoer

Ns verloren voorwerp

[quote=janet54 schreef op donderdag 8 nov 2012, 10:36]
ik wil de ns duidelijk maken dat een telefoonnummer van 80ct p. min. wel 48,00 euro per uur is, handelt de directeur deze telefoontjes zelf af?


48 euro per uur is niet zo extreem veel. een standaard "ongeschoolde" call center medewerker kost een bedrijf al gauw 30..35 euro per uur. dit geval (met gevonden voorwerpen) is duurder dan standaard call center werk omdat iedere call anders kan zijn en dat vraagt ook wat meer van de medewerkers, dus die zullen ook wat duurder zijn. daarbovenop komen nog eens de kosten voor infrastructuur, dus 48 euro is waarschijnlijk net kostendekkend.

(vraag voor de gein eens aan jouw werkgever wat jouw uurtarief is waar hij mee moet rekenen en je zult schrikken van het verschil tussen dat tarief en jouw uurloon....)