Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

defries
defries - 09-11-2012 15:55:20
Auto & Vervoer

Ns verloren voorwerp

Ik wil toch nog even reageren, al heeft het slechts zijdelings te maken met de vraag, nl een eigen ervaring welke toch wel aangeeft dat het er niet beter op is geworden.
als stagiaire vergat ik op de lijn groningen - leeuwarden een koker met tekeningen, 't zal een dikke 40 jaar geleden zijn. de telefoon gegrepen, leeuwarden gebeld (kon toen blijkbaar nog) en het probleem voorgelegd. om het kort te maken, een paar uur later kon ik op het gewenste tussenstation de koker met tekeningen aan het loket (dat was er toen ook nog) afhalen. kosten nihil, dienstverlening super.
even een opmerking over het uurtarief wat hier wordt gesuggereerd: €48, dit staat in geen verhouding tot het bij de funktie behorende loon, daarin heeft ts gelijk, ondanks het geneuzel over infrastructuur enz. wat in het uurtarief is verwerkt. men betaalt een uurtarief in relatie tot de funktie en de aard van de werkzaamheden. het zou wat moois worden als per ongeluk de directeur de telefoon opneemt.