Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

discovery
discovery - 09-11-2012 23:05:50
Auto & Vervoer

Ns verloren voorwerp

Even buiten beschouwing gelaten dat het uw zoons eigen verantwoordelijkheid is wil ik er toch even aan toevoegen dat de ns niet echt klantvriendelijk is.
als groot bedrijf zijn ze ook niet per email bereikbaar wat toch in deze tegenwoordige tijd een heel normale gang van zaken is.
ik heb al vaker problemen/vragen gehad met/over de ns en om dan meteen een duur 0900 nummer te bellen (waar ik me door omstandigheden voor heb af moeten laten sluiten) is niet altijd een optie.
en de op de website virtuele medewerker voldoet ook absoluut niet.
een gewoon regulier telefoonnummer en emailadres zou zo'n groot bedrijf niet misstaan.
vriendelijke groet,
discovery