Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 10-11-2012 10:17:01
Computers & Telefonie

Spontaan gebarsten scherm asus transformer

Lekkerisdat heeft gelijk, je hebt een koopovereenkomst met de verkoper, niet met de fabrikant. daar moet je zijn.
en in de eerste 6 maanden na de koop ligt de bewijslast bij de verkoper. dat is wettelijk bepaald, die moet bewijzen dat het aan jou ligt dat het scherm stuk is gegaan. als de verkoper dat niet kan, heb je recht op een gratis reparatie. de verkoper zal wijzen op het verhaal van de fabrikant, maar jij kunt erop wijzen dat dit een veelvoorkomend probleem is bij deze asus tablet.

het zal er wel op neer komen dat je een brief/mail moet sturen naar de verkoper. klik http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode">hier voor een voorbeeldbrief.

als je het lastig vindt om te begrijpen hoe dit wettelijk allemaal in elkaar steekt, bel dan met het http://www.juridischloket.nl/pages/default.aspx">juridisch loket
0900 8020

wel jammer dat je dat 'minpuntje' op tweakers niet serieus hebt genomen.