Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

henson
henson - 10-11-2012 14:23:15
Computers & Telefonie

Oplopende overige kosten t-mobile sim only smart start 70

[quote=freya schreef op zaterdag 10 nov 2012, 10:10]@henson:

tja, een andere app installeren dan maar? er zijn er genoeg waarmee je het dataverbruik kunt 'monitoren'. je zit niet vast aan de app van t-mobile.
ik kan verder niet beoordelen of het wáár is dat die app van t-mobile niet correct werkt, maar als dat zo is, is dat wel heel erg slordig van t-mobile.....

freya



@freya: heb naast "my t-mobile" ook de app "belbundel" geinstalleerd en die geeft precies hetzelfde weer als de weergave in "my t-mobile" en ik heb het idee dat alle andere apps en online monitoren dat ook gaan doen omdat ze allemaal gebruik maken van dezelfde dataserver,namelijk die van t-mobile zelf!!! en daar is geen controle op en kan dus door t-mobile worden gemanipuleerd! het is dus niet alleen"slordig" maar gewoon kassa voor t-mobile. sterker nog; heb vanaf gisteravond alle dataverkeer via het mobiele netwerk uitgeschakeld (gebruik alleen de wifi) en toch is er 1 mb verbruikt....dus mijn vermoeden wordt alleen maar sterker, niet voor niets kun je met deze klacht niet op de site of helpdesk terecht!