Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

aragon
aragon - 12-11-2012 14:27:37
Auto & Vervoer

Sta ik in mijn recht?

[quote=petra1979 schreef op vrijdag 9 nov 2012, 10:09]beate zoekster...

zie nu pas dat ik mijn verhaal bij het verkeerde onderwerp heb geplaatst.

bedankt voor je antwoord,.had liever een ander antwoord gezien,maar goed....vind het heel jammer dat je zoveel geld voor iets neerlegd en geen geld terug krijgt omdat het niet naar behoren werkt...want dan had ik nu bij een andere winkel mijn foon kunnen kopen.....ikmwacht het wel af.....


ik begrijp een ding namelijk niet: en dat is waarom je zoveel geld uitgeeft voor een iphone5, terwijl dit toestel nog erg veel onvolkomendheden heeft.
voor minder geld zijn er kwalitatief veel betere smartphones op de markt.

dit zal wel weer zoals gewoonlijk met apple een geval van waterschade worden , waardoor de garantie daarmee vervallen is.
een mogelijkheid is nog te vragen bij de winkel die het toestel wilde instaleren, vragen om een schriftelijke verklaring dat het toestel direct uit de doos kwam.

of dit kan helpen hoop ik ten zeerste, maar apple kennende zullen die alles in het werk stellen om onder de garantie uit te komen.