Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 12-11-2012 16:26:26
Computers & Telefonie

Sms tarief vodafone klopt niet

@zoekster

kreeg vandaag een mail van het webcare van vodafone. een hoop gejij en gejou, gericht aan beste klant, terwijl onder mijn mail uiteraard mijn naam staat.

haar opmerking: . anderzijds is er de optie om het geld terug te storten op je rekening, maar zoals je al hebt gemerkt neemt dat wat tijd in beslag.

de eerste optie is mijn tweede kaartje ophogen, echt niet.

ik wacht al drie maanden