Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
denman - 14-11-2012 23:58:17
Computers & Telefonie

Spontaan gebarsten scherm asus transformer

Hallo,

4 maanden geleden een t300 tablet gekocht bij de bcc in leeuwarden, na 3 maanden tevreden gebruik spontaan de beruchte barst in het scherm.
dus ik naar de bcc voor een reparatie, geen probleem gaat 2 tot 3 weken duren.
ik dacht geen probleem, maar na 5 weken niets gehoord te hebben toch maar eens bellen met de klanten service.
daar krijg ik het fijne bericht dat het geen garantie is en dat ik de tablet kan laten repareren voor 170,96.
hier ga ik dus zeker niet mee akkoord, op internet staat het vol over de gebarsten schermen en de slechte service van bcc en asus.
wordt het niet tijd dat we zelf eens wat dingen gaan regelen?